Vi använder cookies (kakor) för att hjälpa dig att navigera effektivt och utföra vissa funktioner. Du hittar detaljerad information om alla cookies under respektive samtyckeskategori nedan.
De cookies som är kategoriserade som ”Nödvändiga” lagras i din webbläsare eftersom de är nödvändiga för att möjliggöra de grundläggande funktionerna på webbplatsen....
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.
Blev studenterna mer ensamma under pandemin? Utbildningens kvalitet är viktig, men minst lika viktiga är de människor man lär känna under studierna. Vad gjorde distansundervisningen under pandemin för studenternas nätverkande? Hur mycket svårare blev det för studenterna under pandemin att lära känna andra studenter jämfört med innan? Och var det svårare för vissa grupper? Genom att använda en longitudinell studie som följde studenter på ekonomutbildningar som började studera före och under pandemin blev det möjligt att få ett svar på dessa frågor.
Föreläsare är Nils Gustafsson, forskare vid Institutionen för strategisk kommunikation.
Arrangeras i samarbete med Lunds universitet och Crafoordska stiftelsen.